woensdag 5 september 2012

Toch nog veel gedaan deze zomer....


Heerlijk de hele zomer bezig geweest met leuke werkstukken en projecten zoals, het maken van een tas.



                                                       Variatie op Dotted Dream van Ottobre

En nog een tas want een vriendin vond hem zo leuk, en ze wilde hem wel kopen maar als ik alle uren zou tellen dan zou hij onbetaalbaar worden, dus dan wordt het maar een cadeautje.





                                                       Nog een variatie op Dotted Dream van Ottobre

Links de tas die ik eerder maakte en dus al een paar maanden gebruik (goed te zien) en rechts de tas voor mijn vriendin, het verjaardagscadeautje. Op een aantal punten heb ik de tas verbeterd, tasvoetjes en een bodem die niet door de tas zwemt maar vast zit!!Verder was het verwerken van het leer een kleine ramp,
mijn machine is er niet echt voor toegerust dus hij sloeg nogal eens een steekje over. En alles met de hand afwerken want je kunt natuurlijk niet terugnaaien…..Mijn handen waren aardig stuk aan het einde van de tas!!

En nog een babypakje en –jasje want er is weer een nieuwe telg in de familie.





Een overhemd voor de partner van een van mijn nichtjes..



En kijk alle streepjes lopen netjes door !!!

Nog een broek voor mijn man.





En dan natuurlijk nog van alles voor mezelf, van de site  your style rocks een gratis patroon gedownload, dat leek me wel wat..




en de jurk zit best lekker en het is ook een mooi model.





Nog een snel zomer rokje voor mezelf,

 en nog een snelle zomerjurk,

en een iets langzamere retro rok

 en een ideale broek voor zware bovenbenen, mooi slank om de heupen en dan lekker wijd om de benen!!




niet verkeerd toch voor een rustige zomer!!! (en dan heb ik nog niet eens alles laten zien).
Maar nu begint het echte werk weer zoals gezegd, ik draai er nog een beetje omheen maar een dezer dagen zal ik er toch aan moeten beginnen, want over twee weken heb ik weer naailes!!! en dan moet er toch het een en ander bestudeerd zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten