dinsdag 24 december 2013

Een zeeeeee van ruimte..

Ik weet niet meer waar maar ergens onderweg op het internet Op de blog van  Kim Laverze kwam ik een werkkamer tegen met onder het werkblad een paar rekken opbergruimte waar je heel veel spullen kwijt kunt.
Aangezien ik een blad met schragen heb is dit een mooie kans om flink wat meters opbergruimte erbij te krijgen.



blad met schragen
 
 






                                                                  oude blad met nieuwe rekken
 
 
 

Vandaag heeft mijn man een nieuw tafelblad voor me geïnstalleerd!!!
Het stond al een tijdje klaar, 4 bladen van Ikea van 100 bij 60 cm. met metalen plaatjes aan elkaar verbonden en kijk wat een zeeeeeeee aan ruimte ik nu heb, 100 cm. breed en 240 cm. lang....


nieuw blad met rekken eronder, ik durf er bijna niets op te leggen

2 opmerkingen:

  1. Zeer leuk! Ik heb ook opbergruimte onder mijn werktafel en dat steekt propvol. Je hebt nooit genoeg bergruimte op een atelier. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi kwam dat idee echt van mij? Leuk dat ik kan inspireren!

    BeantwoordenVerwijderen