maandag 23 december 2013

Modeshow!!!!!!

Op de Modevakdag van de Branchevereniging voor Kleermakers in november is er ook altijd een modeshow met kledingstukken gemaakt door leerlingen die in opleiding zijn, zoals ik zelf. Jammer genoeg is er niet altijd veel animo om te showen, je wordt natuurlijk krities bekeken en daar moet je wel tegen kunnen!!!

Dit jaar had mijn naailerares me overtuigd dat ik 2 stukken moest showen, mijn trenchcoat en de Dior jurk waar ik zo lang aan had gewerkt.

na de modeshow een laatste foto samen
 (ook hier het lijkt alsof de jurk gigantisch straalt
maar dat is in het echt gelukkig niet zo)




Dat heb ik dus maar gedaan. Best wel zenuwachtig, je wordt immers beoordeeld door ervaren kleermakers, maar wat was ik trots en wat vond ik het leuk!!!!!

Deze foto is een aardige afsluiting van deze twee projecten en nu op naar de tailleurs!!!

1 opmerking: