woensdag 25 december 2013

Recyclen van wol het vervolg (3)

Terwijl mijn mouwen geperst worden onder de koffer (ik realiseerde me ineens dat mijn moeder er altijd een koffer met boeken op de te persen delen legde, daarmee voorkom je ook "valse" inprentingen) heb ik de voorpanden aan het achterpand gezet en de schoudernaden gesloten.




 

 
 
 
 
  
 

 
Er komt nog een klein kraagje op, van het restje wol wat ik nog heb.
Nu  moet ik de knoop doorhakken over de sluiting middenvoor. Het is de bedoeling dat het vestje met drukkers of kamsnaps(?!) sluit. Ik wil hiervoor een bies aanzetten zodat de sluitbies wat steviger wordt.
Ik kan kiezen uit 3 opties: 
1.rechts een bies van een wat felle petrolkleur (hij lijkt op de foto iets feller dan in het echt)  òf
2. een bies uit de wat donkere stof die in het midden ligt òf
3. het lichter gekleurde leer dat links ligt.
 
 
Tja, wat denken jullie??
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten